Timpul de ajungere la solicitare, trierea apelurilor false de cele adevarate, dispecerizarea directa si fara filtre sunt doar cateva dintre obiectivele comune ale Ministerului Sanatatii si Ministerului Administratiei si Internelor (Politie, Jandarmerie, Inspectoratul de Situatii de Urgenta).
"Acum trei ani am vizitat Finalnda si din punct de vedere tehnic nu suntem cu nimic mai prejos ca ei. Dar din punct de vedere operational mai avem schimbari de facut", a declarat Olimpiodor Antonescu, general in Jandarmeria Romana.
Generalul Antonescu este dispus sa sprijine dezvoltarea sistemului unic integrat 112 pentru a scurta timpul de sosire la interventie.
"Timpul de raspuns s-a redus mult prin 112, de aceea speram ca populatia isi va mentine increderea in continuare in 112", a tinut sa precizeze un reprezentant al ISU.
Apelurile false, fenomen larg raspandit
Toate serviciile de urgenta din lume se confrunta cu apeluri false. Diferenta insa este data de procentul acestora. Daca in...
Sursa: paginamedicala.ro
< Anterior | Urmator > |
---|