Angajatii Serviciului de Ambulanta nu completeaza corect jurnalele de bord pentru masinile din dotare. In plus, in intreaga unitate lipsesc documentele justificative pentru atestarea calitatii de asigurat a pacientilor.
Acestea sunt rezultatele unui control realizat de catre Casa de Asigurari de Sanatate (CAS) Salaj, dupa cum informeaza Agerpres.
"In urma controlului s-au constatat si cateva nereguli, cum ar fi faptul ca furnizorul (Serviciul de Ambulanta, n. red.) nu a organizat jurnalul de bord pentru toate autovehiculele cu care a intrat in contract cu Casa, iar pentru cele care este organizat, nu este tinut zilnic; furnizorul nu raporteaza activitatea realizata separat pentru asigurati. [...] Furnizorul nu solicita de la pacienti documentele justificative pentru atestarea calitatii de asigurat. De altfel, structura echipajelor prevazuta in normative nu a era asigurata", a explicat Claudiu Barsan, presedintele CAS Salaj.
Controlul a fost realizat intre august 2009 - septembrie...
Sursa: paginamedicala.ro
< Anterior | Urmator > |
---|