Reclamatiile privind medicamentele trebuie trimise Ministerului Sanatatii, prin Agentia Nationala a Medicamentelor, singura institutie abilitata in supravegherea pietei medicamentelor si a evaluarii punerii acestora pe piata, se arata intr-un comunicat al Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC), potrivit Agerpres.
In
situatia in care, totusi, consumatorii trimit la ANPC sau la Comisariatele Judetene pentru Protectia Consumatorilor (CJPC) reclamatii privind produse sau servicii care nu intra in sfera de competenta a institutiei, 'acestea vor fi retransmise catre institutiile cu responsabilitati in domeniu'.
Precizarile ANPC vin in contextul in care mass media a relatat despre reclamatiile depuse de catre consumatori la CJPC Arges, Mures si Sibiu, cu privire la 'Picaturile nazale Nazomer'.
Directia de Sanatate Publica (DSP) Arges a dispus, miercuri, oprirea de la comercializare a solutiei nazale Nazomer, dupa ce o femeie din Pitesti a reclamat ca fiica...
Citeste intreg articolul
Sursa: paginamedicala.ro