Persoanele care consuma peste si alte alimente bogate in acizii grasi Omega 3 au un risc mai redus de a face cancer de colon, potrvit unui studiu publicat in American Journal of Epidemiology, transmite evz.ro.
Mai
multe cercetari care au avut ca subiecti atat animale, cat si un esantion redus de persoane, sugereaza ca suplimentele care contin ulei din peste pot lupta impotriva inflamatiilor si au capacitatea de a impiedica aparitia cancerului, noteaza doctorul Sangmi Kim, de la Institutul American de stiinte ale Sanatatii Mediului.
Pentru aprofundarea cercetarii, dr. Kim si colegii sai au analizat relatia care exista intre aportul de acizi grasi polisaturati si cancerul de intestine la 1.503 pacienti albi (dintre care 716 aveau cancer de colon, iar 787 erau sanatosi) si 369 de subiecti afro-americani ( 213 cu cancer de colon si 156 sanatosi).
Atunci cand au analizat grupul persoanelor de culoare au observat ca, in cazul lor, nu exista nicio legatura intre aportul de omega...
Citeste intreg articolul
Sursa: paginamedicala.ro