In acest an, compania LaborMed Pharma estimeaza vanzari de peste 4 milioane de euro din produsele fitoterapeutice.
Potrivit unui comunicat emis de compania farmaceutica, piata produselor naturiste a fost estimata la aproximativ 117 milioane de euro in 2009.
Fata de 2008 cresterea este de 8%, iar LaborMed Pharma isi propune sa obtina pozitia de lider in cateva categorii care conduc in topul cresterii vanzarilor, inclusiv in fitoterapeutice.
In acest scop, LaborMed Pharma lanseaza divizia Ozone Natural, menita sa construiasca branduri puternice pe piata de fitoterapeutice.
"In 2010, compania vizeaza pozitia de lider pe piata produselor naturiste de imunitate pentru copii si adulti prin cele doua branduri Imunogrip si Imunorezistan, care, conform previziunilor, urmeaza sa genereze 40% din vanzarile diviziei respective", sustine Labormed.
Conform unui studiu Visionwise Daedalus Millward Brown, in Romania piata de produse naturiste reprezinta jumatate din piata de...
Citeste intreg articolul
Sursa: paginamedicala.ro