Patronatul Medicilor de Familie Bucuresti a lansat acum doua saptamani un serviciu de
consiliere telefonica pentru pacienti. Se numeste CallMed si este conceput sa faciliteze comunicarea dintre medicii de familie si pacientii acestora in afara programului de la cabinet.
"Timpul medicului costa. Acest serviciu este si o forma de educatie a cetatenilor, care trebuie sa invete ca medicul de familie nu este la dispozitia pacientului 24 din 24 de ore", a precizat dr. Marina Pircalabu, presedintele Patronatului Medicilor de Familie Bucuresti.
Pretul unui minut este de 0,95 euro/ minut plus TVA, primul minut fiind indivizibil, dupa care taxarea va fi la secunda. Un procent din banii pe apeluri vor intra in buzunarul medicului de familie.
"Medicul care are abonament in Vodafone si primeste un apel din Romtelecom va castiga cel mai bine. se ajunge pana la un procent de 60%", a declarat dr. Pircalabu.
Pentru medicii de familie sunt niste venituri in plus, iar Patronatul vrea sa le...
Sursa: paginamedicala.ro
< Anterior | Urmator > |
---|