Aproximativ 40 de pacienti au reclamat activitatea medicilor din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Zalau. Majoritatea plangerilor depuse la Serviciul Reprezentantul Pacientului vizeaza activitatea desfasurata in cadrul unitatii medicale, anunta AGERPRES.
Cele
mai multe nemultumiri sunt legate de comunicarea defectuoasa intre pacienti si cadrele medicale, in opt cazuri, la care se adauga alte cinci privind abuzurile verbale si atitudinea neprofesionala a personalului. De asemenea, sase pacienti s-au plans ca unii medici nu-si respecta programul de lucru, bolnavii fiind lasati sa astepte
ore intregi in fata cabinetelor spitalului, fara sa li se dea explicatii. Au fost persoane care au reclamat faptul ca trebui sa platesca pentru accesul in spital si ca sunt obligate sa poarte botosei pe parcursul vizitelor, sustine Adinei Bagarean, persoana care se ocupa de acest serviciu.
De altfel, exista nemultumiri legate si de birocratizarea accentuata a procedurilor - pacientul...
Citeste intreg articolul
Sursa: paginamedicala.ro