Instructiunile de utilizare a Sistemului Informatic Unic Integrat (SIUI) pentru reprezentantii Caselor de Asigurari de Sanatate care vor folosi aceasta noua aplicatie au fost facute publice.
"Documentul descrie pas cu pas operatiile necesare
pentru a configura cu succes certificatele digitale ale furnizorilor de servicii in aplicatia SIUI 2.0", se arata in caietul de instructiuni.
Mai exact, reprezentantii Caselor Judetene care se vor ocupa de SIUI pot afla din acest document care este procesul de generare a unei serii de licenta in momentul activarii aplicatiei, dar si in ce consta procesul de configurare a unui certificat digital cu contul utilizatorului asociat funizorului,
Practic, in cadrul documentului sunt exemplificate, prin imagini, situatiile cu care angajatii caselor judetene se vor confrunta in acest nou sistem. Acestea sunt:
- Generare/resetare parola (cheie de activare)
- Conventie de Utilizare (exemplar)
- Verificare conturi utilizator
- Configurare...
Sursa: paginamedicala.ro
< Anterior | Urmator > |
---|