Personalul medical angajat in Spitalul Clinic Judetean de Urgenta (SCJU) Targu Mures poate primi un feedback de la pacientii cu care intra in contact zilnic. S-au intocmit niste chestionare de satisfactie care le sunt inmanate tuturor pacientilor dornici sa le completeze.
"Pacientul poate semna acel chestionar sau nu si va ramane anonim. De el depinde. Important este ca-si spune parerea, iar noi tinem cont de ea", a declarat pentru PaginaMedicala.ro dr. Alexandru Lupsa, seful Sectiei de Neurochirurgie a Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Targu Mures.
Chestionarele sunt centralizate la un interval de 3-4 luni de catre nuclelul de calitate al spitalului, sunt analizate, iar rezultatele comunicate sefilor de sectie. In ceea ce priveste atitudinea personalului din aceasta sectie, este una pe placul bolnavilor.
"Din chestionare a reiesit ca pacientii sunt multumiti de munca personalului medical si auxiliar. Parerea lor este foarte buna. Au insa nemultumiri legate de...
Sursa: paginamedicala.ro
< Anterior | Urmator > |
---|